Chì sò i cavi solari?

Chì sò i cavi solari?

1

Un cable solare hè quellu chì comprende una quantità di fili insulati.Sò ancu usati per interconnettà i diversi cumpunenti in un sistema fotovoltaicu.Tuttavia, un puntu più impurtante hè chì sò resistenti à e cundizioni climatichi estremi, a temperatura è i UV.U più altu u numeru di cunduttori cuntene, u più grande u so diametru.

  • Veninu in 2 tipi - cable solar DC è cable solar AC - una variazione di corrente diretta è alternante.
  • U cable solar DC hè dispunibule in 3 dimensioni - 2mm, 4mm, è 6mm diametru.Puderanu esse cavi di moduli o cavi di corda.
  • U listessu principale deve esse tenutu in mente mentre sceglite una dimensione di cable solare - un pocu più grande è una tensione più altu ch'è necessariu.
  • A qualità di un cable solare hè determinata da a so resistenza, duttilità, malleabilità, capacità di calore, forza dielettrica, è senza alogeni.

I cavi solari KEI sò adattati per un usu permanente à longu andà in l'esterno, sottu à un clima variabile è duru estremamente resistente à l'intemperie, a radiazione UV è e cundizioni di abrasione.I moduli individuali sò cunnessi cù cavi per furmà u generatore PV.I moduli sò cunnessi in una stringa chì porta in a scatula di junction di u generatore, è un cable DC principale cunnetta a scatula di junction generator à l'inverter.

Inoltre, hè resistente à l'acqua salata è resistente à l'acidi è a suluzione alkalina.Adatta ancu per l'installazione fissa è ancu per l'applicazioni in muvimentu senza carichi di trazione.Hè specialmente pensatu per l'usu esternu, chì significa radiazione diretta di u sole è umidità di l'aria, per via di u materiale di giacca senza alogeni è reticulatu, u cable pò ancu esse installatu in cundizioni secche è umide in interni.

Sò cuncepiti è pruvati per operare à una temperatura massima normale di 90 gradi.C. è per 20.000 ore finu à 120 gradi.C.

Avemu cupertu i dettagli nantu à i fili solari è i cavi solari per pudè stallà a vostra unità fotovoltaica cun facilità!Ma chì fabricatore pudete fidà per questi fili è cavi?


Tempu di Postu: Mar-06-2023